West Side Story
Centenari Bernstein
Repertori
-
BERNSTEIN: West Side Story
Intèrprets
-
ORQUESTRA SIMFÒNICA DE BARCELONA I NACIONAL DE CATALUNYA (OBC)
Ernst van Tiel, director
- 10 € (visibilitat reduïda) / 32 € / 42 € / 56 €
- Sala 1 Pau Casals
- Durada aprox. 3h
- Temporada Simfònica 17-18
Projecció de la pel·lícula (versió original amb subtítols en català) i Banda Sonora Original interpretada en directe per l’OBC
La música més popular de Leonard Bernstein enceta la commemoració del seu centenari. Els amors entre Maria i Tony i els enfrontaments entre els sharks i els jets es tradueixen en el mosaic de ritmes i colors que va fer d’aquesta pel·lícula la millor de l’any 1961.
CLUB DEL PETIT CONCERT

Si tens fills d'entre 4 i 11 anys i t'agrada la música, aquesta és la teva!
Descàrregues
Programa
West Side Story és la quarta pel·lícula més oscaritzada de la història: va rebre 10 estatuetes, inclosa la de millor pel·lícula i, és clar, la de millor música. I si parlem específicament de musicals cinematogràfics és, de llarg, el musical més premiat de tots els temps. La instrumentació per a la pel·lícula requereix ben bé el triple de músics que la original per al teatre, fet que va contribuir a incrementar-ne l’espectacularitat i a convertir en immortals cançons com Maria, Tonight o America. Jerome Robbins, el coreògraf i director, va arribar a estrenar més de 30 espectacles a Broadway, però amb West Side Story va entrar definitivament a la història daurada del gènere.
Playlist del concert
Centenari Bernstein
Kazushi Ono i Nikolaj Znaider
- Representacions:
- 16, 17 i 18 de febrer 2018
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals

HOMENATGE A BERNSTEIN. WEST SIDE STORY, DANSES SIMFÒNIQUES
- Representacions:
- 27 de maig 2018
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals

FANTASIA
OBCinema III
- Representacions:
- 21 i 22 de juny 2018
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals