Atenció:
Aquest concert, programat inicialment per al 19 de febrer de 2020, es farà el 15 de febrer.
TRIO BARRAGÁN, SOLTANI, FLORISTÁN
CELEBRATING BEETHOVEN

Repertori
-
WIDMANN: Nachtstück
BEETHOVEN: Trio per a piano núm. 4, en Si bemoll major, op. 11
BRAHMS: Trio per a clarinet en La menor, op. 114
Intèrprets
-
Pablo Barragán, clarinet
Kian Soltani, violoncel
Juan Pérez Floristán, piano
- 25€
- Sala 2 Oriol Martorell
- Música de Cambra
El Trio Barragán-Soltani-Floristán es presenta a la Temporada de Cambra de L’Auditori com a representant d’una nova generació de músics plenament consolidada.
Descàrregues
Programa
El Trio Barragán-Soltani-Floristán es presenta a la Temporada de Cambra de L’Auditori com a representant d’una nova generació de músics plenament consolidada. Format pel clarinetista Pablo Barragán, guanyador del Premi Credit Suisse per a joves solistes 2013, el violoncel·lista Kian Soltani, i Juan Pérez Floristán, guanyador del Concurs Internacional de Piano Paloma O’Shea 2015.
En el seu concert a L’Auditori, mostrarà diferents aproximacions a una formació de gran riquesa tímbrica. El Trio en Si bemoll major, op. 11, és una obra primerenca en la qual un Ludwig van Beethoven alliberat de tensions fa dialogar els tres instruments de manera juganera. Johannes Brahms, per la seva banda, ja era un compositor experimentat quan va escriure el Trio en La menor, op. 114, en el qual mostra la seva sensibilitat especial per trobar sempre la millor combinació tímbrica. I des d’una perspectiva sonora del segle XXI, el clarinetista i compositor Jörg Widmann també proposa un treball tímbric molt acurat a Nachtstück, una obra de caràcter sinistre i fins i tot violent.

ARIS QUARTETT / DUDOK QUARTET / ESMÉ QUARTET
JORNADA: EL QUARTET DE CORDA
- Representacions:
- 12 de març 2020
- Lloc:
- Sala 2 Oriol Martorell

COSMOS QUARTET & ELLEN NISBETH
MOZART VIOLA QUINTETS
- Representacions:
- 26 d'abril 2020
- Lloc:
- Sala 2 Oriol Martorell

QUARTET CASALS
3 DIES: ÚLTIMS GRANS QUARTETS DE MOZART
- Representacions:
- 26, 27 i 28 de maig 2020
- Lloc:
- Sala 2 Oriol Martorell