COVID-19. Mesures de Seguretat a L’Auditori de Barcelona. MÉS INFO

Atenció:

Vine a veure el concert en viu o segueix-lo on-line a L’Auditori Digital dimarts, 2 de febrer de 2021 a les 19 h.

Ludvan ven Beethowig

©Astrid-Ackermann

Repertori

    Clara Iannotta: Dead Wasps in the Jam-jar (i)
    Violí 3’ 20´´
    Natacha Diels: Symbiosis II
    Violi, violoncel, piano i ordinador 8’
    Bryan Jacobs: Dis Un Il Im Ir
    Flauta, piano i midi keyboard 5’
    Clara Iannotta: D´ après
    Flauta, clarinet, piano, percussió, violí, viola i violoncel 8’
    Clara Iannotta: The people here go mad. They blame the wind
    Clarinet, violoncel i piano 10’
    Daniel Moreira: Countdowns
    Flauta, clarinet, saxo, trompa, trompeta, trombó, percussió, piano, viola i violoncel 7´
    Daniel Moreira: Rhythmic Study 4b - Ludvan ven Beethowig
    Piano o 2 toy pianos 3´

Intèrprets

    Ophélie Derieux, flauta
    Víctor de la Rosa Llorente, clarinet
    Tere Gómez, saxo
    Marc Garcia, trompa
    Ramon Figeras, trompeta
    Héctor Penades, trombó
    Ismael Azidane, percussió
    Lluïsa Espigolé, piano
    Haize Lizarazu, piano
    Elena Rey, violí
    Nina Sunyer, viola
    Mónica Marí, violoncel
    Lorenzo Ferrándiz, direcció
    Pablo Carrascosa Llopis, direcció artística i electrònica

Programa

Clara Iannotta treballa en una música que explora els registres extremadament subtils i els llindars de l’escolta, fent servir sovint l’amplificació d’harmònics per fer audible el procés de caiguda del senyal acústic o l’extinció de la ressonància dels cossos vibrants. La fascinació per la poesia de Dorothy Molloy nodreix diverses obres del seu catàleg, com Dead Wasps in the Jam-jar, música concebuda per a ser intercalada entre els moviments de la Partita n. 1 de J. S. Bach i elaborada a partir de la Corrente d’aquesta peça, i com The people here go mad. They blame the wind, obra que tanca un cicle especialment centrat en el ressò de les campanes i els mecanismes de les caixes de música. D’après, per a ensemble, forma part d’una trilogia basada en la fascinació per la suspensió de la ressonància del carilló de Freiburg, i de com la memòria sonora pot transformar-se a través de la repetició.

Dues obres del brasiler Daniel Moreira clouen el concert. Countdowns, peça que es basa en el compte enrere com a generador de potencialitats dramàtiques, i Rhythmic etude 4b, un original procés de desconstrucció amb instruments de joguina que revisita Für Elise de Luwdig van Beethoven com a infame producte de masses.

    • ESPECTACLE FINALITZAT
    • 2 de febrer 2021
  • 10 €
  • Sala 2 Oriol Martorell
  • Sampler Sèries

CrossingLines presenta un retrat suggeridor de diversos autors del panorama internacional actual.

DESCARREGA EL PROGRAMA DE MÀ AQUÍ

Amb el suport de:

Amb el suport de:

També et pot interessar

Apropa't al pop
La Banda ens Apropa

Apropa't al pop

Representacions:
26 i 27 de maig 2022
Lloc:
Sala 2 Oriol Martorell

Comprar entrades

info

Resurrecció de Mahler
Temporada Simfònica OBC 21-22

Resurrecció de Mahler

Concert de cloenda

Representacions:
27, 28 i 29 de maig 2022
Lloc:
Sala 1 Pau Casals

Comprar entrades

info

Suite de la Isla
Sessions

Suite de la Isla

Ciutat Flamenco

Representacions:
28 de maig 2022
Lloc:
Sala 2 Oriol Martorell
Anar al principi