Comparteix a les xarxes socials:

    Programa

    THOMAS ADÈS: Three studies from Couperin (2006) 14 min.
    W. A. MOZART: Concert per a piano n. 24 en do m, KV 491 (1786) 30 min.
    RICHARD STRAUSS: Metamorphosen (1945) 28 min.

    Tres punts de referència, des de François Couperin fins a Richard Strauss, permeten traçar un trajecte a través de la idea de transformació. Metamorphosen de Richard Strauss, una de les darreres obres de l’autor i escrita durant els últims mesos de la Segona Guerra Mundial, és una elegia «al final del període més terrible de la història de la humanitat». Amb un llenguatge íntim i personal, i amb un desplegament orquestral concentrat en un grup de cordes, Strauss desenvolupa fins a l’infinit unes idees melòdiques mínimes, algunes d’elles extretes de la marxa fúnebre de la Simfonia Heroica de Beethoven.

    El Concert n. 24 per a piano i orquestra de Wolfgang Amadeus Mozart és una de les obres de referència indiscutibles del catàleg de maduresa de l’autor, un cim de l’estil clàssic amarat d’una intensitat tràgica.

    Thomas Adès, compositor convidat a L’Auditori aquesta temporada, presenta una lectura particularment lluminosa i policromista de la música de François Couperin a partir de tres peces breus per a clavicèmbal, orquestrades per un conjunt instrumental inusual que descobreix un univers sonor intricat i fascinant.

    Intèrprets

    Sebastian Knauer, piano
    Joseph Bastian, direcció
    Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC)

    L’Auditori Play

    CARREGANT…

    Formulari enviat correctament!

    El formulari s'ha enviat correctament. Ens posarem en contacte per correu electrònic o telèfon.