COVID-19. Mesures de Seguretat a L’Auditori de Barcelona. MÉS INFO

Atenció:

Una vegada començat l’espectacle, no es permetrà l’accés a la sala.

REGISTRES EVANESCENTS

Constanza Brncic

Foto Constanza Brncic ©Tristan Perez-Martin

Intèrprets

    Constanza Brnčić, direcció

    Col·laboracions artístiques:
    Blanca Tolsà, ballarina i coreògrafa
    Alfredo Costa Monteiro, músic i poeta
    Tristán Pérez-Martín, realitzador de vídeo i fotògraf
    Beatriz González Magadán, concepció artística i ajudant de direcció
    Adrià Juan, Constanza Brnčić i Beatriz González Magadán, il·luminació i espai escènic
    Bàrbara Raubert, acompanyament artístic
    Ariadna Miquel, producció

    Agraïments: Maria Vadell i l’equip de Gràcia Territori Sonor, i Sara Ojanguren

Programa

A la novel·la Locus Solus, de Raymond Roussel, un grup de curiosos recorre el palau i els jardins de l’inventor i excèntric col·leccionista Canterel. Dels seus invents, dos els criden especialment l’atenció: la resurrectina i el vitalium, unes substàncies que ressusciten els difunts.
Aquesta peça és una segona aproximació al tema de l’evanescència de la memòria, en particular, a l’obsolescència dels sistemes de registre i els sistemes d’ordenació: els arxius. A partir d’alguns registres d’enregistraments —31 còpies de cintes de casset extretes de la casa del desaparegut músic Víctor Nubla— ens proposem subvertir l’arxiu, alterar-lo, fins i tot, falsificar-lo, per qüestionar certes lògiques de conservació de la memòria i poder retornar a la vida, tal com fan la resurrectina i el vitalium, indicis fugaços, traces que es confonen, es barregen i es creuen amb altres desitjos i activitats mnemòniques. El que ens interessa explorar és el fet d’extreure quelcom d’un arxiu o microcosmos i com aquests elements poden configurar un nou discurs, un altre context: un futurible.
Escenes, la proposta de trobada entre disciplines artístiques de L’Auditori, ha encarregat aquest espectacle prenent com a fil discursiu el relat artístic «mort o retorn», que inspira la temporada 2022-2023.

Aquest projecte neix el 2022 fruit de la col·laboració entre el Museu de la Música, El Graner – Fàbrica de Creació, Gràcia Territori Sonor, i Constanza Brnčić i el seu equip artístic, en el marc del programa Creació i museus de l’ICUB.
En aquesta segona peça, s’ha continuat amb la recerca encetada aleshores sobre l’arxiu, la memòria i l’evanescència dels suports materials.

    • dissabte 28 de gener 20:00 H
    • diumenge 29 de gener 18:00 H
  • 18 €
  • Sala 3 Tete Montoliu
  • Escenes

Amb la col·laboració de:

Amb la col·laboració de:

Sessions i compra d'entrades

dissabte

28 de gener 2023
Hora:
20:00 h
Preu:
18 €

Comprar entrades

diumenge

29 de gener 2023
Hora:
18:00 h
Preu:
18 €

Comprar entrades

També et pot interessar

A BEGINNING #16161D
Escenes

A BEGINNING #16161D

Aurora Bauzà &Pere Jou

Representacions:
11 i 12 de març de 2023
Lloc:
Sala 3 Tete Montoliu

Comprar entrades

info

Fem una bona pena abans de morir
Escenes

Fem una bona pena abans de morir

Los Sara Fontán i Sònia Gómez

Representacions:
8 i 9 de juliol de 2023
Lloc:
Sala 3 Tete Montoliu

Comprar entrades

info

Schumann i Brahms: Piano Quartets
Música de Cambra

Schumann i Brahms: Piano Quartets

Sara Ferrández i Trio da Vinci

Representacions:
30 de novembre de 2022
Lloc:
Sala 2 Oriol Martorell
Anar al principi