Aleix Palau | 29 juliol 2019

Comunicat de L'Auditori

El Consell Rector del Consorci de L’Auditori i l’Orquestra ha aprovat aquest matí, reunit en sessió extraordinària i a proposta conjunta de les entitats consorciades, el cessament del gerent de la institució, Jordi Tort.

L’aprovació deixa sense efectes el seu nomenament, adoptat pel mateix Consell Rector el passat 22 de desembre de 2016. La decisió respon a una falta d’adequació del perfil professional a les necessitats que requereix actualment la institució. L’Auditori vol agrair al Sr. Jordi Tort la feina feta durant aquest període al capdavant de la gerència del Consorci.

En la mateixa reunió s’ha delegat al president del Consorci de L’Auditori l’aprovació de les bases del concurs que hauran de servir per triar una nova gerència i que es publicaran en els propers dies. Fins a la incorporació efectiva de la persona que ocupi aquest càrrec, el Consell Rector ha assignat provisionalment les funcions de gerent al director de L’Auditori, Robert Brufau.