BARCELONA ENGLISH CHOIR CONCERT DEL 5é ANIVERSARI
Intèrprets
-
BARCELONA ENGLISH CHOIR
Barcelona English Choir és una coral per a tota la gent que li agradi cantar i practicar el seu anglès en un ambient molt informal i divertit. El cor va començar el 2012, amb 25 cantants, i en els últims 5 anys hem crescut a 200! Cantem una gran barreja de repertori - rock, pop i gospel, blues, folk i músiques del món. Tot l'any fem concerts i esdeveniments a Barcelona, i també fem vídeos musicals / projectes ‘Flashmob’.
Ed Aldcroft, Director
Basil Hogios, Pianista
Osman Konuray, Percussionista
Albert Arnau, Guitarrista
Jordi Jornet Lopez, Baixista
- 10€
- Sala 1 Pau Casals
- Durada aprox. 2h
- Altres concerts
Des del Barcelona English Choir estem molt emocionats d'actuar a L’Auditori per celebrar el nostre 5e aniversari! Veniu i uniu-vos a nosaltres per a un concert molt animat de rock, pop i cançons alternatives amb 200 cantants! Aquest any estem recaptant diners per ASSÍS. Aquesta organització té la missió de millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint un espai de relació positiva i fent-los protagonistes dels seus processos de canvi, i també per sensibilitzar i crear espais de participació ciutadana col·laborant amb altres entitats del sector. Hi haurà una recol·lecta al final, així que veniu I doneu suport a aquesta causa fantàstica!
ORGANITZA:

Programa
Cantem una gran barreja de cançons – soul, rock, alternativa i pop dels últims 50 anys, incloent cançons de Nina Simone, Radiohead, Björk, Annie Lennox, The Smiths, Bill Withers, Queen, George Michael, Joy Division...així que tothom ho gaudirà!

Ludvan ven Beethowig
- Representacions:
- 2 de febrer 2021
- Lloc:
- Sala 2 Oriol Martorell

Los Aurora
- Representacions:
- 5 de febrer 2021
- Lloc:
- Sala 2 Oriol Martorell
![Out of the [Cage]](/uploads/20200531/OutOfTheCage_Int_273..jpg)
Out of the [Cage]
A partir de 6 anys
- Representacions:
- 6 de febrer 2021
- Lloc:
- Sala 3 Tete Montoliu