ANIVERSARI AMB RAVEL
Ros Marbà, 80 anys

Repertori
-
ROS MARBÀ: Tres Homenatges: “A Toldrà, a Mompou, a Montsalvatge”. Estrena absoluta.
BENEJAM: "Iberian Preludes”, concert per a dos pianos. Primera audició de l'OBC
RAVEL: Le Tombeau de Couperin
RAVEL: Daphnis et Chloé: Suite núm. 2
Intèrprets
-
Antoni Ros Marbà, director
Josep Colom, piano
Albert Guinovart, piano
- 10€ / 32€ / 42€ / 56€
- Sala 1 Pau Casals
- Temporada Simfònica 17-18
Celebrem l’aniversari d’Antoni Ros Marbà amb la seva música i amb la seva batuta. Fa 50 anys que va ser nomenat director titular de la nostra orquestra —ho va ser més de 15 anys— i mai no ha deixat de visitar-nos. En aquesta ocasió, amb música catalana i música francesa.
CLUB DEL PETIT CONCERT

Si tens fills d'entre 4 i 11 anys i t'agrada la música, aquesta és la teva!
Descàrregues
Programa
Res millor que celebrar l’aniversari d’un músic amb la seva músi- ca: l’OBC estrena tres petites peces que Ros Marbà dedica a tres referents de la música catalana. Alhora, també homenatja el barceloní Lluís Benejam –a les portes de la commemoració dels 50 anys de la seva mort– amb una obra que no s’ha interpretat mai a Barcelona, i ho fa amb dos convidats de luxe: Josep Colom i Albert Guinovart. I no podia faltar la música francesa que sempre l’ha acompanyat al llarg de la seva carrera: dues obres de Ravel plenes de color i sensibilitat.
Si compleixes 80 anys, et convidem a aquest concert!
Vine a les taquilles de L’Auditori, ensenya el teu DNI i et regalarem una entrada per a qualsevol de les tres dates. En cas que ja en tinguis una, mostra-la i te’n donarem una altra perquè puguis gaudir-lo en companyia.
Playlist del concert

El Doble concert de Brahms
amb Kazushi Ono
- Representacions:
- 24, 25 i 26 de novembre 2017
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals

AIXÍ PARLÀ ZARATHUSTRA
Primer de Bach amb Zimmermann
- Representacions:
- 15, 16 i 17 de desembre 2017
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals

Una nit a Broadway amb Andrew Lloyd Webber i l'OBC
OBCinema II
- Representacions:
- 22 i 23 de desembre 2017
- Lloc:
- Sala 1 Pau Casals